Gambar majlis pernikahan Diana Danielle Farid Kamil






Diana Danielle Danny Beeson sah menjadi isteri kepada pelakon, Farid Kamil dalam majlis pernikahan yang berlangsung di tepi tasik ruang legar Hotel Flamingo, Ampang, Kuala Lumpur pada pagi semalam.

Farid Kamil dan Diana Danielle dinikahkan oleh Pegawai Takbir Agama (juga Pendaftar Kanan Perkahwinan Daerah Gombak), Ustaz Haji Daim Jajuli dan disaksikan dua rakan Farid iaitu Ahmad Razif Hamzah dan Abdul Hamid Abdul Razak.







Diana Danielle menerima lima dulang hantaran daripada pengantin lelaki yang terdiri daripada senaskhah Al-Quran dan telekung, sirih junjung, mas kahwin dan cincin, sepasang persalinan, manisan, kek serta kasut dan beg.




Balasan daripada pengantin perempuan pula adalah tujuh dulang iaitu mini bike Kawasaki, sirih junjung dan Bubble Gum Towel, set pewangi Hugo Boss, sebentuk cincin dan wallet, majalah Polo, manisan serta foto album daripada pihak pengantin.







Majlis resepsi sebelah pihak perempuan akan diadakan pada 30 November 2012 manakala majlis sambut menantu pula akan berlangsung pada 12 Disember di Jitra, Kedah.

Credit info Zonartis, gambar kredit AstroAwani

No comments:

Post a Comment